Miesięczne archiwum: czerwiec 2020

WAKACJE !!!

Po dziesięciu miesiącach wytężonej pracy nadszedł wyczekiwany przez wszystkich uczniów czas wakacji. Czas odpoczynku od nauki, dzwonków i porannego wstawania.

Dziękując za wysiłek i współpracę życzymy wszystkim Uczniom, Rodzicom, Nauczycielom i Pracownikom naszej szkoły, by nadchodzące wakacje były radosne i pełne niezapomnianych wrażeń. Cieszcie się z każdego słonecznego dnia i z każdej przeżytej przygody. Bawcie się dobrze na złocistych plażach, w górach czy nad jeziorami, pamiętając o zachowaniu zasad bezpieczeństwa sanitarnego.

Wierzymy, że wszyscy spotkamy się zdrowi, wypoczęci, z zapasem sił i w doskonałych humorach w nowym roku szkolnym. Do zobaczenia we wrześniu !!!

Najlepsi z najlepszych

W roku szkolnym 2019/2020 najlepsze wyniki w nauce w szkole oraz promocję z wyróżnieniem i świadectwa z czerwonym paskiem otrzymali uczniowie

W zawodzie – technik informatyk

Kiryluk Jakub             z klasy 3 i2      średnia ocen  5,56

Podsiadły Kacper       z klasy 2i         średnia ocen  5,37

Okseniuk Ernest         z klasy 2i –      średnia ocen 5,16

Marciniuk Bartosz     z klasy 1i1       średnia ocen 5,00

Matejek Marceli        z klasy 2 i –     średnia ocen 5,00

Onyszczuk Daniel       z klasy 1 ip –   średnia ocen 5,00

Lawenda Jakub          z klasy 1 i1p – średnia ocen 4,95

Samocki Łukasz         z klasy 2 i –     średnia ocen  4,95

Kawęcki Kamil            z klasy 3 i2 –   średnia ocen 4,94

Witkowski Kacper      z klasy 1i1p –  średnia ocen 4,75

 

W zawodzie technik ekonomista

Sokólska Klaudia       z klasy 3e –    średnia ocen 5,07

Chodzińska Karolina  z klasy 3e –    średnia ocen 5,00

Piwowar Zuzanna      z klasy  1ep – średnia ocen 4,83

Sykterz Karolina         z klasy 1 ep – średnia ocen 4,83

Filipiuk Magdalena    z klasy 3e –     średnia ocen 4,79

Matejek Marta          z klasy 2e –    średnia ocen 4,79

Mironiuk Klaudiusz     z klasy 3e –    średnia ocen 4,79

 

W zawodzie technik logistyk

Korolczuk Marta        z klasy 1 tl –   średnia ocen 5,05

Siłuch Alicja                z klasy 2 tl –    średnia ocen 4,81

Mironiuk Zuzanna     z klasy 1tl –     średnia ocen  4,79

 

Serdecznie gratulujemy !!!!

ZAKOŃCZENIE ROKU SZKOLNEGO

Szanowni Państwo.

Drogie koleżanki i koledzy nauczyciele, drodzy uczniowie, zakończyliśmy kolejny rok szkolny. Składam serdeczne podziękowania za wysiłek tym, którzy uczciwie przepracowali ten rok a zwłaszcza czas epidemii.

Tym, którzy osiągnęli swoje cele (bardzo dobry ,czasem dostateczny – nie umniejszam ) –gratuluję; jak zwykle najlepszym wręczymy nagrody.

Tym, którzy przegrali, proponuję refleksję nad własnym systemem wartości.

Spędźcie wakacje produktywnie, rozwijajcie zainteresowania, bądźcie twórczy.

Epidemia nie ustępuje, proszę stosować się do zaleceń wirusologów.

Nie wiem kiedy się spotkamy, proszę śledzić naszą stronę  i fb – tam umieścimy informacje o harmonogramie pracy w nowym roku szkolnym.

Organizowanie tradycyjnego zakończenia roku uważam za rzecz zbyt ryzykowną, podobnie rozdawanie świadectw. Jeżeli komuś jest potrzebne świadectwo w czerwcu – proszę przyjść do szkoły zgodnie z harmonogramem umieszczonym na stronie szkoły, możecie również odebrać świadectwa po powrocie do szkoły.

Łączę wyrazy szacunku

Robert Matejek

HARMONOGRAM ODBIORU ŚWIADECTW – 26 czerwca 2020r. (piątek)

Godz. 9.30 – klasy III:

Klasa 3tl – sala 213

Klasa 3er – sala 212

Klasa 3i2 – sala 309

Klasa 3i1 – sala 311

Godz. 10.30 – klasy II:

Klasa 2rs – sala 215

Klasa 2ei – sala 205

Klasa 2tl – sala 305

Klasa 2i1 – sala 311

Godz. 11.30 – klasy I (po szkole podstawowej):

Klasa 1lp – sala 310

Klasa 1ep – sala 204

Klasa 1ipp – sala 212

Klasa 1i1p – sala 309

Klasa 1rsp – sala 207

Godz. 12.30 – klasy I (po szkole gimnazjalnej):

Klasa 1ip – sala 126

Klasa 1i1 – sala 215

Klasa 1rs – sala 311

Klasa 1tl – sala 214

Klasa 1e – sala 312

Się pomaga – dla Wojtusia

Strażak rozpalił płomień pomocy. Tysiące osób pompowało dla Wojtusia wszędzie, gdzie się da. Za zrobienie pompek wzięli się strażacy, żołnierze, policjanci, nauczyciele i wiele innych osób. Wojtuś Howis ma półtora roku. Cierpi na SMA, czyli rdzeniowy zanik mięśni. Dzięki zbiórce miał szansę na lek za ponad 9 milionów złotych. Udało się!!!! I my jako społeczność ZSE nie przeszliśmy obojętnie wobec choroby Wojtusia. Challenge okazał się takim sukcesem, że też możesz pomóc innym chorym dzieciom.

Dziękujemy za nominację Zespołowi Szkół w Janowie Podlaskim.
Podjęliśmy wyzwanie – Pomagamy : Paweł Prokopiuk, Tomasz Marciniuk, Dariusz Jaciubek, Ewa Gała, Katarzyna Melaniuk, Agnieszka Krzymowska, Norbert Zaniewicz, Kamil Korniluk, Piotr Marciniuk, Jakub Wasilewski z kl 2i i Adrian Brodawka z kl. 3i2. Film nakręcił i zmontował Jakub Kiryluk z kl. 3i2. Dziękujemy. 
Nominujemy:
Zespół Placówek Oświatowych nr 1 w Międzyrzecu Podlaskim, Zespół Placówek Oświatowych nr 2 w Międzyrzecu Podlaskim i Zespół Placówek Oświatowych nr 3 w Międzyrzecu Podlaskim.

https://onedrive.live.com/?authkey=%21AHO4PJ1RJHcCcwc&cid=8066FB744C67F111&id=8066FB744C67F111%21382&parId=8066FB744C67F111%21104&o=OneUp

Wojciech Howis

Podsumowanie konkursu „Młodość-Trzeźwość”

W roku szkolnym 2019/2020 uczniowie naszej szkoły po raz kolejny uczestniczyli w Konkursie „Młodość-Trzeźwość”, organizowanym przez Miejską Komisję Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Międzyrzecu Podlaskim. Tematem przewodnim konkursu było: „Jestem sobą. Uzależnieniom mówię NIE ! ,do którego przystąpiły wszystkie szkoły z terenu naszego miasta.

Jego celem jest propagowanie zdrowego stylu życia, wolnego od nałogów oraz wszelkich używek i aby na  100% pozostać sobą.

W tegorocznej edycji konkursu zostali nagrodzeni również uczniowie Zespołu Szkół Ekonomicznych w kategorii praca plastyczna, są to:

I miejsce Marta Korolczuk klasa 1tl

Wyróżnienie Magdalena Jakubowicz klasa 1rp

Serdecznie gratulujemy!

 

Informacja dla zdających egzaminy potwierdzające kwalifikacje zawodowe – sesja czerwiec/lipiec 2020

  • Wszyscy zdający przystępujący do egzaminów potwierdzających kwalifikacje zawodowe zobowiązani są do postępowania zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi organizowania  i przeprowadzania w 2020 r. egzaminów przygotowanymi przez CKE, MEN i GIS. Wytyczne są zamieszczone na stronie internetowej szkoły, OKE w Krakowie i CKE.
  • Prosimy zdających o przybycie punktualnie o godzinach podanych poniżej i koniecznie wskazanymi wejściami do szkoły.
  • Przy wejściu do szkoły zdający zobowiązani są do dezynfekcji rąk.
  • Na wejście do budynku albo sali egzaminacyjnej należy oczekiwać z zakrytymi ustami i nosem, z zachowaniem bezpiecznego dystansu min 1,5 metra.
  • Zdający dwa/trzy egzaminy w ciągu jednego dnia będą mogli oczekiwać na kolejny egzamin w salach 204, 205, bądź przed budynkiem szkoły.  Przypominamy o zachowaniu bezpiecznego dystansu.
  • Prosimy o ograniczenie przynoszenia na egzaminy rzeczy osobistych tj. telefonów, torebek. Szkoła nie będzie ponosić za nie odpowiedzialności. W razie konieczności prosimy o pozostawienie rzeczy osobistych w przezroczystych workach na portierni.
  • W trakcie egzaminów zdający mogą korzystać z materiałów i przyborów pomocniczych wymienionych w komunikacie dyrektora CKE. Treść komunikatu zamieszczona jest na stronie szkoły, OKE Kraków i CKE.
  • Po zakończeniu egzaminu zdający powinni opuścić budynek szkoły z zachowaniem bezpiecznego dystansu – nie należy gromadzić się w grupach przed szkołą w celu omówienia egzaminu.

W szkole sesja egzaminacyjna trwa od 22.06.2020r. do 29.06.2020r. – zdający zostali poinformowani o terminach, godzinach i salach, w których będą zadawali egzaminy. W razie pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt z wychowawcami klas.

Część praktyczna – 22.06.2020r. (poniedziałek)

 Egzaminy o godz. 9:00

Sala 115 (świetlica, AU.22 – klasa 3TL) – wejście główne do szkoły, przy sekretariacie:

godz. 8.30 – nr (z dziennika) 1 -11

godz. 8.40– nr (z dziennika) 12-22

Sala 126 (A.31 ) – wejście ewakuacyjne od boiska szkolnego:

godz. 8.30

Egzaminy o godz. 13:00

Sala 126 (A.32) – wejście główne do szkoły, przy sekretariacie:

godz. 12:30

Egzaminy o godz. 16:00

Sala 126 (A.30) – wejście główne do szkoły, przy sekretariacie:

godz. 15:30

 

Część pisemna – 23.06.2020r. (wtorek)

Egzaminy o godz. 10:00

Sala 109 (sala gimnastyczna, AU.35 – kl. 3e, EE.08 – kl. 3i1/3i2, AU.22 – 3TL) – wejście do szkoły przy sali gimnastycznej:

godz. 9.10 – AU.35 – kl. 3e

godz. 9.20 – EE.08 – kl. 3i1/3i2

godz. 9.35 – AU.22 – 3TL

Sala 115 (świetlica, AU.35 – kl. 3e, EE.08 – kl. 3i1/3i2, AU.22 – 3TL) – wejście główne do szkoły, przy sekretariacie:

godz. 9.30

Sala 127 (AU.35) – wejście ewakuacyjne od boiska szkolnego

godz. 9.30

Sala 126 (E.12) – wejście ewakuacyjne od boiska szkolnego

godz. 9.30

Egzaminy o godz. 12:00

Sala 126 (E.13, A.36) – wejście główne do szkoły, przy sekretariacie:

godz. 11.30

Egzaminy o godz. 14:00

Sala 126 (E.14) – wejście główne do szkoły, przy sekretariacie:

godz. 13.30

UWAGA!Na pozostałe egzaminy zdający powinni stawić się w szkole, co najmniej 30 min przed egzaminem wchodząc do budynku szkoły głównym wejściem.

Dodatkowe informacje
Wytyczne dotyczące egzaminów zewnętrznych
W przypadku pytań prosimy o kontakt e-mail: szkola@zse.miedzyrzec.pl

Harmonogram konsultacji od 15 czerwca

Konsultacje w szkole będą prowadzone zgodnie z  harmonogramem.

Z zajęć w formie konsultacji w szkole mogą korzystać uczniowie zdrowi, bez objawów choroby zakaźnej.

Chęć skorzystania z konsultacji uczniowie są zobowiązani zgłosić nauczycielowi wybranego przedmiotu najpóźniej dzień przed planowanym spotkaniem do godz. 15.00 – przez dziennik elektroniczny. W grupie może przebywać do 12 uczniów.

Uczniu,

  • Otrzymujesz możliwość konsultacji indywidualnych lub grupowych.
  • Nie umawiaj się na konsultacje, jeżeli jesteś chory lub w Twoim domu przebywa ktoś na kwarantannie lub w izolacji. Wówczas wszyscy musicie pozostać w domu oraz stosować się do zaleceń służb sanitarnych i lekarza.
  • Jeżeli umówiłeś się na konsultacje, a nie możesz przyjść, zgłoś ten fakt odpowiednio wcześniej – nauczyciel będzie mógł zaprosić w zastępstwie innego ucznia.
  • Zabieraj do szkoły własny zestaw podręczników i przyborów. W szkole nie będziesz mógł ich pożyczać od innych uczniów.
  • W drodze do i ze szkoły zachowuj ostrożność oraz dystans społeczny.
  • Przed wejściem do szkoły obowiązkowo zdezynfekuj ręce, a jeżeli masz przeciwskazania zdrowotne do stosowania środków do dezynfekcji, natychmiast umyj ręce.
  • Z szatni korzystaj według ustalonych zasad.
  • Bezwzględnie stosuj zasady higieny: często myj ręce wodą z mydłem i nie podawaj ręki na powitanie, zachowuj dystans, a także unikaj dotykania oczu, nosa i ust.
  • Zwracaj uwagę na odpowiedni sposób zasłania twarzy podczas kichania czy kasłania. Stosownie zwracaj uwagę innym w tym zakresie.
  • Unikaj większych skupisk uczniów, zachowuj dystans przebywając na korytarzu, w toalecie, innych pomieszczeniach wspólnych oraz na terenie szkoły.
  • Jeżeli korzystasz z biblioteki szkolnej, wcześniej zapoznaj się ze szczegółowymi zasadami wypożyczania książek. Harmonogram pracy biblioteki.

 

Oświadczenie pełnoletniego ucznia o udziale w konsultacjach

Zgoda rodzica na udział ucznia w konsultacjach

Kształcenie na odległość w szkołach i placówkach przedłużone do 26 czerwca br.

Do 26 czerwca br. przedłużono przerwę w nauczaniu stacjonarnym w jednostkach systemu oświaty. Nauka będzie nadal odbywała się na odległość.  [Więcej]

Dyplomy potwierdzające kwalifikacje zawodowe

Absolwenci (rok szkolny 2019/2020), którzy posiadają świadectwa ‎potwierdzające wszystkie kwalifikacje wyodrębnione w ‎danym zawodzie oraz posiadają świadectwo ukończenia szkoły otrzymują dyplom ‎potwierdzający kwalifikacje zawodowe.

Zapraszamy po odbiór dyplomów w poniedziałek (08.06.2020r.) po egzaminie maturalnym z języka polskiego – odbiór w sekretariacie szkoły.

Informacja dla maturzystów i absolwentów na temat organizacji i przeprowadzenia egzaminu maturalnego

  • Wszyscy zdający przystępujący do egzaminu maturalnego zobowiązani są do postępowania zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi organizowania  i przeprowadzania w 2020 r. egzaminów przygotowanymi przez CKE, MEN i GIS. Wytyczne są zamieszczone na stronie internetowej szkoły, OKE w Krakowie i CKE.
  • Prosimy zdających o przybycie punktualnie o godzinach podanych poniżej i koniecznie wskazanymi wejściami do szkoły.
  • Przy wejściu do szkoły zdający zobowiązani są do dezynfekcji rąk.
  • Na wejście do budynku albo sali egzaminacyjnej należy oczekiwać z zakrytymi ustami i nosem, z zachowaniem bezpiecznego dystansu min. 1,5 metra.
  • Maturzyści zdający dwa egzaminy w ciągu jednego dnia będą mogli oczekiwać na kolejny egzamin w salach 305, 311, bądź przed budynkiem szkoły.  Przypominamy o zachowaniu bezpiecznego dystansu.
  • Prosimy o ograniczenie przynoszenia na egzaminy rzeczy osobistych tj. telefonów, torebek. Szkoła nie będzie ponosić za nie odpowiedzialności. W razie konieczności prosimy o pozostawienie rzeczy osobistych w przezroczystych workach na portierni.
  • W trakcie egzaminu zdający mogą korzystać z materiałów i przyborów pomocniczych wymienionych w komunikacie dyrektora CKE. Treść komunikatu zamieszczona jest na stronie szkoły, OKE Kraków i CKE.
  • Po zakończeniu egzaminu maturalnego zdający powinni opuścić budynek szkoły z zachowaniem bezpiecznego dystansu. Zgodnie z wytycznymi nie należy gromadzić się w grupach pod szkołą w celu omówienia egzaminu.

Język polski  – 8.06.2020r. (poniedziałek)

Sala 109 (sala gimnastyczna) – wejście do szkoły przy sali gimnastycznej:

godz. 8.00 – absolwenci z lat ubiegłych

godz. 8.05 – klasa 4e

godz. 8.20 – klasa 4i1

godz. 8.35 – klasa 4i2

Sala 115 (świetlica) – wejście ewakuacyjne od boiska szkolnego:

godz. 8.15 – klasa 4tl

Matematyka – 9.06.2020r. (wtorek)

Sala 109 (sala gimnastyczna) – wejście do szkoły przy sali gimnastycznej:

godz. 8.00 – klasa 4i1

godz. 8.15 – klasa 4i2

godz. 8.35 – klasa 4tl

Sala 115 (świetlica) – wejście główne do szkoły, przy sekretariacie:

godz. 8.15 – absolwenci z ubiegłych lat

godz. 8.30 – klasa 4e (do M. Męczyńskiej włącznie)

Sala 126 – wejście ewakuacyjne od boiska szkolnego:

godz. 8.30 – klasa 4e (od G. Mitury do S. Tymoszuk), A. Adamowicz (kl. 4i1), K. Michna.

Sala 127 – wejście ewakuacyjne od boiska szkolnego:

godz. 8.30 – A. Zdunek

Język angielski  – 10.06.2020r. (środa) 9.00

Listy zdających egzamin z języka angielskiego będą wywieszone przy wejściach do szkoły 8.06.2020r.

Sala 115 (świetlica) – wejście główne do szkoły, przy sekretariacie – godz. 8.15

Sale 126, 127 – wejście ewakuacyjne od boiska szkolnego – godz. 8.30

Sale 213, 215 – wejście dla młodzieży przez szatnie – godz. 8.30

Język angielski  rozszerzony – 10.06.2020r. (środa) 14.00

Sala 115 (świetlica) – wejście główne do szkoły, przy sekretariacie – godz. 13.15

Sale 126, 127 – wejście ewakuacyjne od boiska szkolnego – godz. 13.30

Na pozostałe egzaminy zdający wchodzą do budynku szkoły  głównym wejściem.

W razie pytań bądź wątpliwości prosimy o kontakt z wychowawcami klas.

Wirtualna wycieczka po szkole

Rzeczywistość w jakiej znaleźliśmy się w tym roku szkolnym uniemożliwiła nam spotkanie z uczniami szkół podstawowych. Nie mogliśmy opowiedzieć Wam o naszej szkole, o naszej społeczności. Nie mogliśmy pokazać Wam naszej szkoły, naszych pracowni.

Ale mamy małą niespodziankę!

Mamy wielu uzdolnionych uczniów i jeden z nich – specjalnie dla Was – stworzył projekt, dzięki któremu możecie wybrać się na wirtualny spacer po szkolnych korytarzach. Ze względu na przepisy obowiązujące w czasie pandemii, nie mógł pokazać Wam wszystkich sal. Jednak mamy nadzieję, że z przyjemnością zwiedzicie nasze mury.

Obecnych uczniów również zapraszamy do spaceru – z pewnością brakuje Wam tych ścian 😉

Zapraszamy na wycieczkę

 

Informacja dla kandydatów do szkoły

Lubelski Kurator Oświaty po uzgodnieniu z Dyrektorem Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy Centrum Profilaktyczno-Leczniczego w Lublinie przekazuje pakiet materiałów informacyjnych dotyczących badań lekarskich dla kandydatów do szkół ponadpodstawowych kształcących w zawodach.

W załączeniu pismo Dyrektora Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy Centrum Profilaktyczno-Leczniczego w Lublinie oraz zestaw wzorów dokumentów.

2020 – Badania uczniów (Kuratorium).pdf
dodatkowe_pliki.zip

Skip to content